Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας μοιράζεται την εμπειρία του Erasmus+

Ανοιχτή εκδήλωση στο Επιμελητήριο Αργολίδας για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Erasmus+ με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αργολίδας

Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας ανοίγει τις πόρτες του στην τοπική κοινωνία του Άργους, παρουσιάζοντας τις ευρωπαϊκές εμπειρίες των μαθητών και των εκπαιδευτικών του. Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου, στις 19:00, η αίθουσα του Επιμελητηρίου Αργολίδας θα φιλοξενήσει την ανοιχτή εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Η σχολική κοινότητα επιδιώκει να ενισχύσει την εξωστρέφεια της τοπικής εκπαίδευσης, μοιράζοντας τις καλές πρακτικές που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών ταξιδιών. Οι παρευρισκόμενοι θα ενημερωθούν αναλυτικά για τις κινητικότητες που υλοποιήθηκαν πρόσφατα, κατανοώντας τα άμεσα και μακροπρόθεσμα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές της Αργολίδας από τη συμμετοχή τους σε τέτοιου είδους ευρωπαϊκές δράσεις.

Η είσοδος για την εκδήλωση της Δευτέρας είναι ελεύθερη, προσφέροντας την ευκαιρία σε γονείς, εκπαιδευτικούς και πολίτες να γνωρίσουν από κοντά τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό του σχολείου και τον τρόπο με τον οποίο το πρόγραμμα αλλάζει τις ζωές των παιδιών.

Διαφήμιση

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις εδώ

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

newsletter banner anagnostis