Λόγω μεγάλης βλάβης επι της οδού Καποδιστρίου στο Άργος, διακόπηκε η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης, το βράδυ της Πέμπτης 19 Απριλίου.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΑΡΜ καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Διαφήμιση

Λόγω μεγάλης βλάβης επι της οδού Καποδιστρίου στο Άργος, διακόπηκε η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης, το βράδυ της Πέμπτης 19 Απριλίου.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΑΡΜ καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα του Anagnostis στις αναζητήσεις σας, προσθέστε τον ιστότοπο ως προτιμώμενη πηγή στη Google, πατώντας εδώ.
Ακολουθήστε μας στο Google News. Εγγραφή στο Newsletter.
Like στη σελίδα μας στο Facebook. Ακολούθησε μας στο X.