Σημαντικό πλήγμα στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Καλαμάτας κατάφεραν οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, οι οποίοι συνέλαβαν έναν 47χρονο ημεδαπό, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε χθες (19.6.2026) το μεσημέρι, έπειτα από στοχευμένη και εμπεριστατωμένη έρευνα των αστυνομικών, οι οποίοι αξιοποίησαν συνδυαστικά στοιχεία που είχαν συλλέξει το προηγούμενο διάστημα. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ο 47χρονος φέρεται να δραστηριοποιούταν τουλάχιστον επί δύο μήνες στη διακίνηση ποσοτήτων κάνναβης στην περιοχή της Καλαμάτας.
Στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης, οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έρευνα στην οικία του συλληφθέντα, όπου εντόπισαν και κατέσχεσαν:
- ποσότητες κάνναβης συνολικού βάρους 1 κιλού και 430 γραμμαρίων,
- 1 ζυγαριά ακριβείας,
- 1 κινητό τηλέφωνο, το οποίο χρησιμοποιούσε για τη διευκόλυνση της παράνομης δραστηριότητάς του.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, ενώ το προανακριτικό έργο συνεχίζεται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Καλαμάτας, με στόχο τη διερεύνηση τυχόν συνεργών και τη χαρτογράφηση του κυκλώματος διακίνησης.











