Με την ποινή της ισόβιας κάθειρξης καταδικάστηκε ομόφωνα από το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Κυπαρισσίας ο 37χρονος που ευθύνεται για τον θάνατο της 40χρονης συντρόφου του στην Καλαμάτα. Το δικαστήριο έκρινε τον κατηγορούμενο ένοχο για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο, βάζοντας τον δικαστικό επίλογο στην υπόθεση που σόκαρε τη Μεσσηνία και τη Λακωνία τον περασμένο Ιούλιο, όταν η γυναίκα από τη Σπάρτη βρέθηκε νεκρή σε ταράτσα πολυκατοικίας.
Η ακροαματική διαδικασία ολοκληρώθηκε σε μία ημέρα, με τον 37χρονο υπήκοο Ρουμανίας να αποδέχεται την ενοχή του. Επιπλέον, του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 14 μηνών για κλοπή και κατοχή ναρκωτικών ουσιών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που δημοσίευσε το tharrosnews. Έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Κυπαρισσίας, μέλη των συλλογικοτήτων «Φεμινιστική Καλαμάτας» και «Κατά Σαδδουκαίων» ανάρτησαν πανό καταδικάζοντας την έμφυλη βία και ζητώντας δικαιοσύνη για το θύμα.
Το χρονικό της εγκατάλειψης
Το νήμα της ζωής της 40χρονης κόπηκε στις 12 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια συνάντησης με τον κατηγορούμενο. Οι δυο τους έκαναν χρήση ηρωίνης στην ταράτσα πολυκατοικίας κοντά στην παραλία της Καλαμάτας.
Όταν η γυναίκα κατέρρευσε από τη δόση, ο πρώην σύντροφός της δεν κάλεσε σε βοήθεια. Αντίθετα, αφαίρεσε την ταυτότητα και το κινητό της τηλέφωνο και διέφυγε αρχικά στην Αθήνα και μετέπειτα στη Θεσσαλονίκη, όπου τελικά συνελήφθη.
H μακάβρια συγκάλυψη
Η σορός παρέμεινε στο σημείο για οκτώ ημέρες, μέχρι να εντοπιστεί τυχαία στις 20 Ιουλίου εξαιτίας της έντονης δυσοσμίας. Στο διάστημα που μεσολάβησε, ο 37χρονος πούλησε τη συσκευή του θύματος αλλά κράτησε την κάρτα SIM. Μέσω αυτής, έστελνε καθησυχαστικά μηνύματα και φωτογραφίες στη μητέρα, σε φίλες, ακόμη και σε συγγενή της 40χρονης στην Αμερική, προσποιούμενος ότι η ίδια ήταν καλά στην υγεία της.
Το προφίλ του δράστη έρχεται να επιβαρύνει το γεγονός πως λίγους μήνες νωρίτερα, τον Δεκέμβριο του 2024, είχε αποπειραθεί να κάψει ζωντανή την ίδια γυναίκα, σε ένα άγριο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας.











