Ένα νεαρό αλεπουδάκι βρέθηκε αργά το βράδυ στη μέση του δρόμου και μεταφέρθηκε άμεσα για περίθαλψη στον Σταθμό Πρώτων Βοηθειών Άγριων Ζώων του Συλλόγου «Τουλίπα Γουλιμή». Σύμφωνα με τους ανθρώπους που το φροντίζουν, η κατάστασή του παραμένει κρίσιμη, ενώ ως πιθανή αιτία αναφέρεται η δηλητηρίαση.
Ο Σύλλογος «Τουλίπα Γουλιμή» είναι μια μη κυβερνητική οργάνωση με έδρα τη Νεάπολη Λακωνίας, η οποία δραστηριοποιείται στη διάσωση, περίθαλψη και προστασία της άγριας ζωής.
Το βρήκαν στη μέση του δρόμου
Το μικρό ζώο εντόπισε ένας διερχόμενος πολίτης, ο οποίος αρχικά πίστεψε ότι ήταν νεκρό. Όταν διαπίστωσε ότι υπήρχαν ακόμη σημάδια ζωής, επικοινώνησε με τον Σύλλογο και το μετέφερε στον Σταθμό Πρώτων Βοηθειών Άγριων Ζώων.
Από την πρώτη στιγμή ξεκίνησε η παροχή φροντίδας και η χορήγηση αγωγής, σε συνεργασία με εξειδικευμένους κτηνιάτρους.
Η μάχη που δίνει το μικρό αλεπουδάκι
Ο Σύλλογος «Τουλίπα Γουλιμή» περιγράφει την υπόθεση με ανάρτησή του:
«ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΑΤΥΧΟ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
Βρέθηκε αργά το βράδυ στην μέση του δρόμου και ένας ευσυνείδητος άνθρωπος ο Νίκος από τον Ευρώτα σταμάτησε να το μαζέψει νομίζοντας ότι είναι νεκρό. Έκανε τον κόπο και μετά από επικοινωνία μάς το έφερε στον Σταθμό Πρώτων Βοηθειών Άγριων Ζώων και μαζί με τον κτηνίατρο μας Αντρέα Θερμολιά, σε συνεννόηση με τον κτηνίατρο του Κέντρου μας της ΑΝΙΜΑ Γρηγόρη Μαρκάκη, ξεκίνησε η αγωγή του.
Πιθανή αιτία: δηλητηρίαση.
Έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό αγωνιστή που κερδίζει την κάθε μέρα αλλά είναι σε κρίσιμη κατάσταση.
“Κάθε ζωή μετράει”».
Κρίσιμη παραμένει η κατάστασή του
Οι άνθρωποι που το φροντίζουν δίνουν καθημερινά μάχη για να κρατήσουν το μικρό ζώο στη ζωή. Παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει, το αλεπουδάκι συνεχίζει να παλεύει και να ανταποκρίνεται στη φροντίδα που του παρέχεται.











