Γαρμπή και Σχοινάς ξεκινούν το καλοκαιρινό tour τους από την Καλαμάτα

Οι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες ενώνουν τις φωνές τους στο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας στις 12 Ιουνίου, ξεκινώντας το φετινό τους summer tour με διαχρονικές επιτυχίες.
Συναυλία Γαρμπή Σχοινάς

Μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές γεμάτες από sold-out εμφανίσεις στη νυχτερινή Αθήνα, η Καίτη Γαρμπή και ο Διονύσης Σχοινάς ετοιμάζουν βαλίτσες για μια μεγάλη καλοκαιρινή περιοδεία στην περιφέρεια. Το αγαπημένο μουσικό ζευγάρι δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για το πολυαναμενόμενο «Μ’ Εσένα Μόνο tour», επιλέγοντας ως πρώτο σταθμό της μουσικής τους διαδρομής την πόλη της Καλαμάτας.

Η εναρκτήρια καλοκαιρινή συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Ιουνίου στο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας. Πρόκειται για μια βραδιά που αναμένεται να προσφέρει στους θεατές την εκρηκτική χημεία που διακρίνει τους δύο καλλιτέχνες επί σκηνής, επιβεβαιώνοντας γιατί παραμένουν, δεκαετίες τώρα, ένα από τα πιο δημοφιλή δίδυμα της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας.

Το πρόγραμμα των live εμφανίσεων της περιοδείας έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να ικανοποιήσει το κοινό κάθε ηλικίας που ανυπομονεί να τους δει μαζί. Όσοι εξασφαλίσουν τα εισιτήριά τους και παρευρεθούν στο live της Καλαμάτας, θα απολαύσουν ένα πλούσιο ρεπερτόριο. Το setlist περιλαμβάνει όλες τις διαχρονικές τους επιτυχίες που έχουν αφήσει εποχή, τα καινούργια τους τραγούδια, καθώς και ένα ειδικό, νοσταλγικό αφιέρωμα σε κλασικά λαϊκά κομμάτια που έχουμε όλοι αγαπήσει και τραγουδήσει.

Διαφήμιση

Το «Μ’ Εσένα Μόνο tour» αποτελεί μια ιδανική ευκαιρία για το κοινό της Μεσσηνίας, αλλά και τους επισκέπτες της περιοχής, να ζήσουν από κοντά μια αυθεντική μουσική γιορτή.

Διαφήμιση

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις εδώ

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

newsletter banner anagnostis