Έκοβε βόλτες με χασίς στο Ναύπλιο

Συνελήφθη ένας 20χρονος.

Συνελήφθη, χθες (13.8.2021) το πρωί, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αργολίδας ένας 20χρονoς Έλληνας.

Ο συλληφθείς κατείχε ποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ναυπλίου.

Διαφήμιση

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις εδώ

Σχόλια

newsletter banner anagnostis