Το Δημοτικό Συμβούλιο Επιδαύρου συγκλήθηκε εκτάκτως σήμερα, 25 Ιουνίου 2026, για να τιμήσει τη μνήμη του Δημητρίου Μαντά, ο οποίος διετέλεσε δήμαρχος του Καποδιστριακού Δήμου Επιδαύρου για μία τετραετία. Η αναγγελία του θανάτου του οδήγησε στη σύγκληση της έκτακτης συνεδρίασης, όπου το σώμα εξέφρασε τη θλίψη του και τον αποχαιρέτησε επίσημα με ψήφισμα.
Ο Δημήτριος Μαντάς έμεινε στη μνήμη των κατοίκων ως δήμαρχος που αγαπήθηκε για την κοινωνικότητά του και την ενεργό παρουσία του στην τοπική κοινωνία. Η τετραετής θητεία του στον Καποδιστριακό Δήμο Επιδαύρου αφήνει το αποτύπωμά της στην περιοχή.
