Μεσσηνία: Πήρε τηλέφωνο για βόμβα και συνελήφθη

Τηλεφώνησε το βράδυ στην αστυνομία και μίλησε για βόμβα σε εργοστάσιο. Το πρωί ήταν υπό κράτηση.
Απάτη

Συνελήφθη, χθες Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Μεσσήνης, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 37χρονος ημεδαπός.

Όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο ανωτέρω την 22.6.2026 το βράδυ προέβη σε τηλεφωνική κλήση στο Κέντρο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μεσσηνίας και ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία, σε τοπική κοινότητα του δήμου Καλαμάτας.

Διαφήμιση

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις εδώ

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

newsletter banner anagnostis