Μια ολόκληρη πόλη, μια ομάδα, ένας κοινός στόχος. Η πρωτεύουσα της Αρκαδίας ετοιμάζεται να ζήσει πρωτόγνωρες στιγμές συσπείρωσης αύριο, Τρίτη 12 Μαΐου, καθώς η τοπική κοινωνία και ο εμπορικός κόσμος γίνονται «ασπίδα» για το καμάρι της πόλης, τον Αστέρα Τρίπολης.
Η αρκαδική ομάδα δίνει ίσως τον πιο κρίσιμο αγώνα της χρονιάς απέναντι στον Πανσερραϊκό (19:00, γήπεδο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης»), σε ένα ματς που έχει αποκτήσει χαρακτήρα «τελικού» για την παραμονή στη Σούπερ Λίγκα.
Η μάχη της επιβίωσης στη Σούπερ Λίγκα
Τα βαθμολογικά δεδομένα είναι οριακά και δεν αφήνουν περιθώρια για εφησυχασμό. Ο Αστέρας βρίσκεται σε εξαιρετικά επισφαλή θέση, όντας μόλις έναν βαθμό (+1) πάνω από την επικίνδυνη ζώνη του υποβιβασμού.
Απέναντί του, η ομάδα των Σερρών «καίγεται» εξίσου για το τρίποντο, καθώς βρίσκεται ακριβώς έναν βαθμό κάτω από τους γηπεδούχους. Σε αυτό το σκηνικό θρίλερ, ο παράγοντας της έδρας και η ώθηση του κόσμου αναμένεται να κρίνουν πολλά.
«Λουκέτο» στα μαγαζιά για χάρη του Αστέρα
Αντιλαμβανόμενος την κρισιμότητα της αναμέτρησης, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρίπολης προχώρησε σε μια κίνηση με τεράστιο συμβολισμό και ουσία. Με ομόφωνη απόφασή του, καλεί όλους τους καταστηματάρχες της πόλης να κατεβάσουν ρολά αύριο το απόγευμα, ώστε κανένας φίλαθλος –είτε επιχειρηματίας είτε εργαζόμενος– να μη λείψει από τις κερκίδες.
Σε σχετική συνέντευξη Τύπου, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, κ. Παναγιώτης Πιτερός, μαζί με το Διοικητικό Συμβούλιο, απηύθυναν ανοιχτό κάλεσμα προς κάθε πολίτη. Στην επίσημη ανακοίνωση υπογραμμίζεται:
«Ο Εμπορικός Σύλλογος προτείνει στον εμπορικό κόσμο της πόλης συμβολικό κλείσιμο των καταστημάτων στις 17:00 την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, προκειμένου όλοι μαζί να δώσουμε δυναμικό παρών στο γήπεδο “Θεόδωρος Κολοκοτρώνης” και να στηρίξουμε την προσπάθεια της ομάδας του ΑΣΤΕΡΑ Aktor για την παραμονή της στην κατηγορία.
Σε αυτή τη σημαντική στιγμή, ο Σύλλογος καλεί επαγγελματίες, εργαζόμενους και πολίτες να σταθούν ενωμένοι, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η Τρίπολη στηρίζει τα σύμβολά της. Ο αθλητισμός ενώνει την τοπική κοινωνία και η παρουσία όλων μας αποτελεί μήνυμα στήριξης, αισιοδοξίας και ενότητας».
Αύριο το απόγευμα, όλοι οι δρόμοι της Τρίπολης δεν οδηγούν στην αγορά, αλλά στο γήπεδο. Η πόλη έχει πάρει την απόφασή της: Ο Αστέρας δεν θα παλέψει μόνος του.










