Το υπουργείο Εργασίας εξετάζει νέο πλαίσιο για τους εργαζόμενους συνταξιούχους, με βασικό στόχο να επιταχυνθεί η διαδικασία απόδοσης προσαυξήσεων στις συντάξεις όσων παραμένουν στην αγορά εργασίας μετά τη συνταξιοδότηση. Σύμφωνα με τα σενάρια που συζητούνται, οι αυξήσεις δεν θα συνδέονται πλέον αποκλειστικά με την οριστική διακοπή της εργασίας, όπως συμβαίνει σήμερα. Αντίθετα, εξετάζεται η δυνατότητα σταδιακής καταβολής τους μέσω περιοδικών επανυπολογισμών, ώστε οι δικαιούχοι να βλέπουν νωρίτερα τα οφέλη από τα επιπλέον ένσημα και τις εισφορές τους.











