Ορκίστηκε ο νέος μόνιμος παθολόγος της Νοσηλευτικής Μονάδας Ναυπλίου, ο κος Γεωργόπουλος Ηλίας.
Να σημειωθεί ότι είναι ο 18ος γιατρός που τοποθετείται στη μονάδα την τελευταία 4ετια.
Εφημερίδα Αναγνώστης Πελοποννήσου, Αργολικά νέα, ειδήσεις από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Μεσσηνία, Λακωνία, Αχαΐα, Ηλεία, Αργοσαρωνικό.
Ορκίστηκε ο νέος μόνιμος παθολόγος της Νοσηλευτικής Μονάδας Ναυπλίου, ο κος Γεωργόπουλος Ηλίας.
Να σημειωθεί ότι είναι ο 18ος γιατρός που τοποθετείται στη μονάδα την τελευταία 4ετια.