Ναύπλιο: Έψαχναν με ανιχνευτή μετάλλων και τους τσάκωσαν

Συνελήφθησαν, χθες (9.3.2023) το απόγευμα, σε τοπική κοινότητα του Δήμου Ναυπλιέων, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ναυπλίου, 2 ημεδαποί, ηλικίας 34 και 41 ετών, αντίστοιχα.

Οι δύο τους κατελήφθησαν να έχουν στην κατοχή τους και να χρησιμοποιούν 2 φορητούς ηλεκτρονικούς ανιχνευτές μετάλλων, χωρίς την απαιτούμενη άδεια.

2 Σχόλια

  1. Κατεβάστε αυτό το άθλιο ποστ γιατί και μη έγκυρο αλλά και αναληθές.

  2. Σιγά μην έψαχναν και την Ατλαντίδα. Άλλαξε τον τίτλο γιατί γράφεις χωρίς να ξέρεις τι σου γίνεται.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Exit mobile version