Επίδαυρος: «Περιποιήθηκε» τις παραλίες ο Δήμος

Φωτό: fb/Tasos Chronis

Μεσούσης της άνοιξης και εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου που πλησιάζει ολοταχώς, τα «καλά» τους φοράνε οι παραλίες της Επιδαύρου.

Μηχανήματα του Δήμου «περιποιήθηκαν» σήμερα το πρωί τις παραλίες για να τις παραδώσουν πανέμορφες στους Πασχαλινούς και καλοκαιρινούς επισκέπτες.

Φωτό: fb/Tasos Chronis

«ΚΑΙ φέτος (για 2η φορά μέσα στη θητεία) περιποιηθήκαμε τις παραλίες μας! Με την ευχή να γεμίσουν από τους φίλους της Επιδαύριας Γης και να ολοκληρωθεί ο υγειονομικός και στρατιωτικός πόλεμος που ακόμα μαίνεται!», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο δήμαρχος Επιδαύρου, Τάσος Χρόνης.

Exit mobile version