Τρέχει και δεν φτάνει η πυροσβεστική Άργους

Και τρίτη φωτιά εκδηλώθηκε σήμερα Τρίτη 1η Ιουνίου στο Δήμο Άργους – Μυκηνών. Μετά τις δύο διαδοχικές πυρκαγιές στο Κεφαλάρι που σβήστηκαν εγκαίρως πριν πάρουν διαστάσεις, ήρθε η σειρά της Νέας Κίου.

Η εστία εντοπίσθηκε πίσω από το βενζινάδικο στη γέφυρα της Πάνιτσας, σε έκταση με ξερόχορτα.

Και αυτή η φωτιά αντιμετωπίστηκε επιτυχώς από την Πυροσβεστική Άργους, η οποία επενέβη εγκαίρως. Στο σημείο έσπευσε και η αστυνομία αν χρειαστεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία.

Τα αίτια της νέας αυτής πυρκαγιάς ερευνώνται από το αρμόδιο τμήμα της πυροσβεστικής.

Exit mobile version