Σε τραγωδία εξελίχθηκε το τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στην Αρχαία Τίρυνθα, καθώς μία 55χρονη νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Ναυπλίου έχασε τη ζωή της εν ώρα καθήκοντος. Η άτυχη γυναίκα υπέστη ανακοπή καρδιάς την ώρα που το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό έδινε μάχη για την περίθαλψη των τραυματιών.
Οι πέντε επιβαίνοντες στο όχημα που προσέκρουσε σε μάντρα μεταφέρθηκαν εσπευσμένα με ιδιωτικά μέσα στη νοσηλευτική μονάδα Ναυπλίου. Εκείνη την ώρα το νοσοκομείο δεν βρισκόταν σε ενεργή εφημερία, ωστόσο η βάρδια ασφαλείας υποδέχθηκε άμεσα τα έκτακτα περιστατικά προκειμένου να προσφέρει τις κρίσιμες πρώτες βοήθειες.
Η δραματική μάχη των γιατρών στο νοσοκομείο Ναυπλίου
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια της παροχής των πρώτων βοηθειών και υπό το βάρος της πίεσης του προσωπικού για τη διάσωση των πέντε τραυματιών, η 55χρονη νοσηλεύτρια κατέρρευσε.
Οι γιατροί της βάρδιας κινητοποιήθηκαν αμέσως, εστιάζοντας όλες τους τις προσπάθειες στην επαναφορά της συναδέλφου τους. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες και την άμεση διασωλήνωσή της, η 55χρονη δεν τα κατάφερε, βυθίζοντας στο πένθος την τοπική κοινωνία και τον ιατρικό κόσμο της Αργολίδας.
Διακομιδή των τραυματιών στο Άργος και ένταση
Μετά το τραγικό συμβάν με τη νοσηλεύτρια και την αδυναμία της μονάδας να διαχειριστεί περαιτέρω τα περιστατικά υπό αυτές τις συνθήκες, κρίθηκε αναγκαία η άμεση διακομιδή των πέντε τραυματιών στο εφημερεύων νοσοκομείο του Άργους για ιατρική παρακολούθηση. Σύμφωνα με τις ιατρικές εκτιμήσεις, η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει ανησυχία και όλοι νοσηλεύονται εκτός κινδύνου.
Την ίδια ώρα, έξω από το νοσοκομείο του Άργους έχει συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός Ρομά, ομόφυλων των τραυματιών. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο σημείο επικρατεί ένταση, δυσχεραίνοντας το έργο του προσωπικού και καθιστώντας αναγκαία την προσοχή για τη διατήρηση της ομαλής λειτουργίας της νοσηλευτικής μονάδας.











