Έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα η Δ.Ε.Υ.Α. του δήμου Άργους Μυκηνών

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε χθες η Δ.Ε.Υ.Α. του Δήμου Άργους – Μυκηνών, παρουσία του δημάρχου και Προέδρου της Επιχείρησης, Γιάννη Μαλτέζου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Μαλτέζος ευχήθηκε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά και έθεσε τους βασικούς στόχους της Δ.Ε.Υ.Α. για το 2026, με έμφαση στη συνέχιση των παρεμβάσεων για τη βελτίωση των υποδομών.

Exit mobile version