Ναύπλιο: 39χρονος κυκλοφορούσε βραδιάτικα με κοκαΐνη

Φώτο: AI Generated

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, Κυριακή 22 Ιουνίου, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αργολίδας, 39χρονος ημεδαπός, για ναρκωτικά.

Ο 39χρονος κατείχε μικροποσότητα κοκαΐνης, η οποία κατασχέθηκε.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ναυπλίου.

Exit mobile version