Καλαμάτα: Άνοιξε σπίτι για να κλέψει 2 δοχεία λάδι

Φώτο: anagnostis

Συνελήφθη, χθες το πρωί, Τετάρτη 18 Ιουνίου, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε) Μεσσηνίας, 42χρονος ημεδαπός, για κλοπή.

Λίγο νωρίτερα έκλεψε από οικία, 2 δοχεία με ελαιόλαδο, τα οποία βρέθηκαν και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους.

Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας.

Exit mobile version