Καλαμάτα: Γέμισε το ρεζερβουάρ και… έφυγε

Φώτο: AI generated

Με το ρεζερβουάρ γεμάτο αλλά χωρίς να αφήσει ούτε ευρώ, ένας 55χρονος άνδρας έγινε χθες το απόγευμα… άφαντος από πρατήριο καυσίμων σε τοπική κοινότητα του Δήμου Καλαμάτας.

Η κίνησή του έγινε αντιληπτή και άμεσα κινητοποιήθηκαν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Μεσσηνίας, οι οποίοι εντόπισαν και συνέλαβαν τον δράστη.

Την προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας.

Exit mobile version