Χωρίς νερό το Άργος λόγω μεγάλης βλάβης

Φώτο: Δήμος Άργους - Μυκηνών

Λόγω μεγάλης βλάβης επι της οδού Καποδιστρίου στο Άργος, διακόπηκε η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης, το βράδυ της Πέμπτης 19 Απριλίου.

Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΑΡΜ καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.

Exit mobile version