Λόγω μεγάλης βλάβης επι της οδού Καποδιστρίου στο Άργος, διακόπηκε η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης, το βράδυ της Πέμπτης 19 Απριλίου.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΑΡΜ καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Εφημερίδα Αναγνώστης Πελοποννήσου, Αργολικά νέα, ειδήσεις από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Μεσσηνία, Λακωνία, Αχαΐα, Ηλεία, Αργοσαρωνικό.
Λόγω μεγάλης βλάβης επι της οδού Καποδιστρίου στο Άργος, διακόπηκε η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της πόλης, το βράδυ της Πέμπτης 19 Απριλίου.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΑΡΜ καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.