Γιατί δεν θα έχουν νερό στο Τολό;

Φώτο: AI Generated

Από τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν. ανακοινώνεται ότι αύριο Πέμπτη, 3 Απριλίου, θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης στον οικισμό του Τολού.

Η διακοπή υδροδότησης θα διαρκέσει μέχρι τις πρώτες μεσημεριανές ώρες και οφείλεται σε εργασίες της ΔΕΗ.

Exit mobile version