Αργολίδα: Οι Δ’ Χαιρετισμοί στον Άγιο Λουκά τον Ιατρό

Την ακολουθία των Δ’ Χαιρετισμών στην οποία χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ.κ. Νεκτάριος παρακολούθησε χθες Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025 ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτριος Ορφανός.

Τον δήμαρχο συνόδευσαν οι αντιδήμαρχοι Κωνσταντίνα Καραγιάννη και ο Δημήτρης Δικαίος στον Ιερό Ναό του Αγίου Λουκά του Ιατρού.

Το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας έψαλε τους υπέροχους ύμνους των Χαιρετισμών της Θεοτόκου ενισχύοντας την κατανυκτική πορεία προς το Πάσχα.

Exit mobile version