Τον συνέλαβαν για παράβαση του ΚΟΚ στο Βραχάτι

Φώτο: Unsplash (Viktor Bystrov)

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, Τρίτη 25 Μαρτίου, στο Βραχάτι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βέλου-Βόχας, 23χρονος ημεδαπός.

Σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Κορίνθου, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Exit mobile version