Μια συναυλία για τον Μάνο Λοΐζο στο Ναύπλιο

Μια πολύ όμορφη βραδιά, νοσταλγική και μελωδική μας υπόσχεται το γυναικείο φωνητικό σύνολο Ναυπλίου «Συμφωνία» την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, στις 7.30μμ, στην πλατεία Αγίου Γεωργίου, στο Παλιό Ναύπλιο.

Θα ακουστούν τραγούδια από την πλούσια γκάμα του Μάνου Λοΐζου που τόσο όμορφα στοιχειώνουν αγάπες και προβληματισμούς.

Στο τραγούδι: Κώστας Σαλεσιώτης. Κιθάρα – τραγούδι: Βαγγέλης Ζερβόπουλος Μπουζούκι: Κυριάκος Σιατερλής Πιάνο: Κωνσταντίνος Μπάτας. Καλλιτεχνική διεύθυνση: Θεοδόσης Αντωνιάδης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Η συναυλία τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ναυπλιέων.

Exit mobile version