Έναρξη του Παιδικού Σταθμού του Δήμου Νότιας Κυνουρίας

Ο παιδικός σταθμός του Δήμου Νότιας Κυνουρίας απο αύριο Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του για τα παιδιά που έχουν επανεγγραφεί.

Οι νέες εγγραφές θα ενημερωθούν από το προσωπικό του Παιδικού
Σταθμού για την προσέλευση τους.

Exit mobile version