Χωρίς νερό το Αραχναίο – Βλάβη στον κεντρικό αγωγό

Από τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν. ανακοινώνεται ότι σήμερα, Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024, υπάρχει διακοπή υδροδότησης στον οικισμό του Αραχναίου λόγω βλάβης στον κεντρικό αγωγό.

Τα συνεργεία της Δ.Ε.Υ.Α.Ν. εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης.

Η ομαλή υδροδότηση αναμένεται να αποκατασταθεί τις μεσημεριανές ώρες.

Exit mobile version