Καλαμάτα: 60χρονη έκλεβε τρόφιμα από σούπερ μάρκετ

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, Τετάρτη 12 Ιουνίου, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας, 60χρονη ημεδαπή, γιατί έκλεψε από σούπερ μάρκετ είδη τροφίμων, τα οποία βρέθηκαν στην κατοχή της και αποδόθηκαν.

Επιπλέον, όπως προέκυψε από την προανάκριση, τον Φεβρουάριο είχε διαπράξει 1 ακόμα περίπτωση κλοπής σε σούπερ μάρκετ.

Exit mobile version