Νεκρό ξεβράστηκε ένα δελφίνι στην παραλία Λεχαίου, στην Κορινθία, νωρίς το πρωί της Πέμπτης 6 Ιουνίου.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Κορίνθου και ο Δήμος Κορινθίων, για την περισυλλογή και την υγειονομική ταφή του άτυχου θηλαστικού.
Εφημερίδα Αναγνώστης Πελοποννήσου, Αργολικά νέα, ειδήσεις από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Μεσσηνία, Λακωνία, Αχαΐα, Ηλεία, Αργοσαρωνικό.