Καλαμάτα: Δύο κλοπές σε μια μέρα

Συνελήφθη, προχθές (11.4.2024) το μεσημέρι, σε τοπική κοινότητα του δήμου Καλαμάτας, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας, 43χρονος ημεδαπός, γιατί λίγο νωρίτερα, αφαίρεσε από ανασφάλιστο όχημα 1 κινητό τηλέφωνο, το οποίο βρέθηκε και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του, χρήματα και προσωπικά έγγραφα.

Επιπλέον, όπως προέκυψε, την 11.4.2024, ο δράστης είχε διαπράξει ακόμη 1 περίπτωση κλοπής σε βάρος ημεδαπού.

Exit mobile version