Χωρίς νερό τα Ίρια μετά από βλάβη στον κεντρικό αγωγό

Από τη ΔΕΥΑ Ναυπλίου ανακοινώνεται ότι σήμερα Τρίτη 26 Μαρτίου υπάρχει διακοπή υδροδότησης στον οικισμό των Ιρίων.

Η διακοπή αυτή οφείλεται σε βλάβη στον κεντρικό αγωγό από εργασίες των συνεργείων της ΔΕΗ .

Η αποκατάσταση της βλάβης θα γίνει αύριο τις πρωινές ώρες.

Exit mobile version