Ενημέρωση για τον Σακχαρώδη Διαβήτη στο Ναύπλιο

Στις 15 Νοεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10 π.μ. το Κέντρο Υγείας Ναυπλίου σε συνεργασία με την 1η ΤΟΜΥ και το Κέντρο Κοινότητας Ναυπλίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη θα πραγματοποιήσει ομιλία.

Το θέμα της ομιλίας είναι «ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ – ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΑΣΚΗΣΗ – ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΥ ΠΟΔΙΟΥ».

Η ομιλία θα γίνει στον χώρο του ΚΑΠΗ στο Ναύπλιο.

Exit mobile version