Υπό κατάληψη τρία λύκεια στην Καλαμάτα – Τι ζητούν οι μαθητές

Υπο κατάληψη τελούν από τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου το 4ο Γενικό Λύκειο, καθώς και το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ στην Καλαμάτα.

Τα αιτήματα των μαθητών είναι η βελτίωση των σχολικών εγκαταστάσεων και συνθήκων διδασκαλίας τους, οι ελλείψεις καθηγητών σε μαθήματα ειδικότητας και η κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής.

Σύμφωνα με τον διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Αγάπιο Οικονομίδη, έχει γίνει σχετική καταγγελία στην Αστυνομία.

Exit mobile version