Στην Πύλο της Μεσσηνίας ψήφισε στις 09:30 ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος με τη λακωνική δήλωση ότι «όλα θα πάνε καλά» αποχώρησε από το εκλογικό τμήμα.
Εφημερίδα Αναγνώστης Πελοποννήσου, Αργολικά νέα, ειδήσεις από Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Μεσσηνία, Λακωνία, Αχαΐα, Ηλεία, Αργοσαρωνικό.
Στην Πύλο της Μεσσηνίας ψήφισε στις 09:30 ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος με τη λακωνική δήλωση ότι «όλα θα πάνε καλά» αποχώρησε από το εκλογικό τμήμα.