Ο Κώστας Βλάσης μίλησε με Αρκάδες της Αργολίδας

Φώτο: fb (Kostas Vlasis)

Σε Αρκάδες της Αργολίδας μίλησε την Τετάρτη 23 Μαρτίου ο βουλευτής Αρκαδίας και πρώην υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Βλάσης, ευρισκόμενος στο Ναύπλιο, όπου είχε συνάντηση και με τον δήμαρχο Δημήτρη Κωστούρο.

Ο ίδιος σημειώνει σε ανάρτησή του:

«Ευχαριστώ από καρδιάς τους Αρκάδες της Αργολίδας που ανταποκρίθηκαν στη σημερινή μου πρόσκληση. Η παρουσία τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

Προχωράμε μαζί!
Προχωράμε δυνατά!»

Exit mobile version