Παίρνει μπρος και πάλι το κολυμβητήριο στο Ναύπλιο

Από τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου το Δημοτικό Κολυμβητήριο Ναυπλίου θα λειτουργεί και πάλι κανονικά.

Μετά την ολοκλήρωση των ετήσιων προγραμματισμένων και αναγκαίων εργασιών συντήρησης, οι οποίες εφέτος διήρκεσαν μόνο δέκα ημέρες, το κολυμβητήριο περιμένει και πάλι τους αθλητές και τους αθλούμενους.

Exit mobile version