Δάσκαλοι σε απεργιακή συγκέντρωση στο Ναύπλιο

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στην Πλατεία Τριών Ναυάρχων, στο Ναύπλιο, στα πλαίσια της απεργίας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) για το θέμα της «Αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας απευθύνει κάλεσμα στους δασκάλους του νομού να δώσουν το παρών μπροστά από το δημαρχείο Ναυπλίου την ερχόμενη Τετάρτη.

Exit mobile version