Διπλή σύλληψη στο Ναύπλιο για τον ίδιο λόγο

Συνελήφθησαν, χθες (19.7.2022) το πρωί, στο Ναύπλιο Αργολίδας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αργολίδας, δύο ημεδαποί ηλικίας 30 και 36 ετών, αντίστοιχα.

Οι συλληφθέντες κατείχαν ποσότητες κάνναβης, οι οποίες κατασχέθηκαν.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ναυπλίου.

Exit mobile version