22χρονος κυκλοφορούσε με «σοκολατίτσα» στο Ναύπλιο

Συνελήφθη, χθες (20.5.2022) το πρωί, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αργολίδας ένας 22χρονος Έλληνας.

Ο συλληφθείς κατείχε ποσότητες κάνναβης και κατεργασμένης κάνναβης (τύπου σοκολάτα), οι οποίες κατασχέθηκαν.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ναυπλίου.

Exit mobile version