Νίκας και Παυλόπουλος ξαναβρέθηκαν στην Καλαμάτα και θυμήθηκαν τα παλιά

Με τον τέως πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο και με άλλους παλιούς συμμαθητές βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας στην παραλία της Καλαμάτας.

Ο Περιφερειάρχης παραθέτει σχετική φωτογραφία από τη συνάντησή τους ευχόμενος σε όλους «Καλή Ανάσταση με υγεία και αισιοδοξία!».

Exit mobile version