Ποια Αράχοβα…στο Άργος για σκι

Άργος στα χιόνια (Φωτογραφία "αναγνώστης)

Μπορεί το χιόνι και το κρύο να δημιούργησαν προβλήματα μετακίνησης και θέρμανσης, όμως η εικόνα που παρουσιάζουν τα ασυνήθιστα χιονισμένα για την περιοχή μας τοπία αποζημιώνει τις κακουχίες. Ο ήλιος βρήκε το Άργος και τα τριγύρω βουνά του ντυμένα στα λευκά να υποδέχονται την Τρίτη.

Μέχρι αυτή την ώρα συνεχίζεται η χιονόπτωση μέσα στην πόλη του Άργους και οι οδηγοί καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Φυσικά και δεν έγινε Αράχοβα το Άργος, όμως την πινελιά περιοχής με χιόνια φρόντισε να της την δώσει η “Ελπίδα”. Προσοχή όσοι θα προσπαθήσουν να ανέβουν για βόλτα στον Λόφο της Ασπίδας δεδομένου ότι στο ξεκίνημα της ανόδου μερικά μέτρα είναι ολισθηρά.

Exit mobile version