Νέα διακοπή νερού σε Λευκάκια, Πυργιώτικα, Ασίνη, Τολό και Δρέπανο

Για νέα διακοπή νερού, λόγω βλάβης και πάλι στον κεντρικό αγωγό, προειδοποιεί η ΔΕΥΑΝ. Συγκεκριμένα, η ενημέρωση αφορά την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου και η επιχείρηση αναλυτικά γράφει στην ανακοίνωσή της:

«Aπό τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν. ανακοινώνεται ότι αύριο 17/9/2021 θα γίνει διακοπή υδροδότησης στα Δ.Δ. Λευκακίων – Πυργιωτίκων – Ασίνης – Τολού – Δρεπάνου, λόγω βλάβης στον κεντρικό αγωγό .

Η αποκατάσταση της βλάβης θα γίνει από τα συνεργεία της Δ.Ε.Υ.Α.Ν. τις μεσημεριανές ώρες εις αύριον.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Από τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν.»

Exit mobile version