Ναύπλιο: 20χρονος έπεσε στα χέρια της ΔΙ.ΑΣ.

Συνελήφθη, χθες (19.8.2021) το μεσημέρι, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αργολίδας, 20χρονος αλλοδαπός, γιατί στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Ναυπλίου.

Exit mobile version