Νέα φωτιά ξέσπασε λίγο πρίν τις 1:30 το μεσημέρι της Τετάρτης 2 Ιουνίου στη Νέα Κίο, στο ίδιο σημείο με τη χθεσινή, πίσω από το βενζινάδικο στη γέφυρα της Πάνιτσας.
Στο σημείο έσπευσαν πυροσβεστικά οχήματα και άνδρες από το Άργος.
Η πυρκαγιά εκδηλώδηκε κοντά στον καταυλισμό των Ρομά και καίει ξερόχορτα, βάτα και καλαμιές.

Θα φτιάξουν νέο τσαντίρι-οικόπεδο.
Στο ευνομούμενο κράτος που λέγετε Ελλάς δεν μπορούμε να τιθασευσουμε μια παραβστικη ομάδα εμπόρων ναρκωτικών, διαρηκτων, παράνομων οδηγών χωρίς διπλώματα, ανέργων που η πολιτεία τους δίνει επιδόματα εκατομμυρίων ευρώ ζώντας παρασιτικά έναντι των άλλων συνανθρώπων τους, επιτέλους θα βρεθεί μια σοβαρή πολιτική να προσαρμόσει αυτούς τους εγκληματίες σε ανθρώπους παραγωγικούς κ ισότιμους;;;