home design 800x400
home design 1170Χ320
ΦΟΔΣΑ ΤΕΧΑΝ banner 800x400
ΦΟΔΣΑ ΤΕΧΑΝ banner 1170x320

Το Bollywood έρχεται Πελοπόννησο με τις ευλογίες του Υπουργείου Πολιτισμού

Γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας µε την Ινδία στον τομέα των κινηματογραφικών παραγωγών
bollywood posters

ΥΟ δρόμος για να πραγματοποιούνται γυρίσματα ταινιών από την Ινδία επί ελληνικού εδάφους και αντίστοιχα ελληνικά γυρίσματα ταινιών στην Ινδία φαίνεται πως ανοίγει, µε την ενίσχυση των σχέσεων των δύο χωρών στις κινηματογραφικές παραγωγές και τις παραστατικές τέχνες να αποτελεί στόχο του υπουργείου Πολιτισμού.

Μεταξύ των πόλεων όπου έχει βάλει στο μάτι το Bollywood είναι στο Ναύπλιο, η Μονεμβασιά, η Πάτρα και άλλες περιοχές της Πελοποννήσου.

Η Ελλάδα ως κορυφαίος κινηματογραφικός προορισμός

Πρόκειται για ένα πρότζεκτ που έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες, όταν κυρώθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής η συμφωνία για το πρόγραµµα «Πολιτιστικών και Εκπαιδευτικών Ανταλλαγών μεταξύ Ελλάδας και Ινδίας για τα έτη 2022-2026», και αφορά κατά κύριο λόγο στην εμβάθυνση της συνεργασίας των δύο χωρών στον τομέα του πολιτισμού.

Αλλωστε, το επίπεδο συνεργασίας Ελλάδας – Ινδίας έχει αναβαθμιστεί σε στρατηγική σχέση, µε τις δύο χώρες να διευρύνουν αυτό το φάσμα και στον χώρο του πολιτισμού, τη στιγμή που το Bollywood αποτελεί τον νούµερο 1 παραγωγό ταινιών στην Ινδία, µε κέρδη εκατοντάδων εκατοµµυρίων δολαρίων, και έναν από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς παίκτες παγκοσμίως. Η προοπτική τα γυρίσματα των δημοφιλών ταινιών να πραγματοποιούνται στη χώρα µας αποτελεί σημαντικό επίτευγμα για την καθιέρωση της Ελλάδας ως κορυφαίου κινηματογραφικού προορισμού.

Γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας µε την Ινδία

Η πρόθεση της ελληνικής πλευράς να οικοδοµηθούν γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας µε την Ινδία, ιδιαίτερα σε θέµατα που σχετίζονται µε τις σύγχρονες µορφές Τέχνης, όπως ο κινηματογράφος, το βιβλίο και οι οπτικοακουστικές παραγωγές, συζητήθηκε εκτενώς στην πρόσφατη συνάντηση του υφυπουργού Πολιτισμού, Χρίστου ∆ήµα, µε τον πρέσβη της Ινδίας στην Αθήνα, Rudrendra Tandon. Τα τελευταία χρόνια, το υπουργείο Πολιτισμού έχει κάνει σημαντικά βήµατα στον τομέα της καθιέρωσης της Ελλάδας ως ελκυστικού προορισμού για επενδύσεις στην εγχώρια οπτικοακουστική παραγωγή, εφαρμόζοντας το πρόγραµµα «Cash Rebate Program», το οποίο διαχειρίζεται το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ). Στόχος, η προσέλκυση ξένων κινηματογραφικών ταινιών και σειρών, αλλά και η ενίσχυση των εγχώριων οπτικοακουστικών παραγωγών στην Ελλάδα.

Να σημειωθεί ότι από την έναρξη του προγράµµατος χρηματοδότησης (Απρίλιος 2018), έχει ολοκληρωθεί η καταβολή ενίσχυσης 188 οπτικοακουστικών έργων (ταινίες μυθοπλασίας μεγάλου και µικρού µήκους, τηλεοπτικές σειρές µυθοπλασίας, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ντοκιμαντέρ, µεταπαραγωγές, ψηφιακά παιχνίδια), συνολικού ύψους 105.112.251 ευρώ. Τα 103 από αυτά τα έργα αποτελούν εγχώριες παραγωγές και έχουν λάβει χρηματοδότηση ύψους 37.499.703 ευρώ και τα 85 διεθνείς/ διασυνοριακές παραγωγές/συμπαραγωγές και έχουν λάβει χρηματοδότηση ύψους 67.612.548 ευρώ. Παράλληλα, έχουν εγκριθεί 84 επενδυτικά σχέδια για οικονομική ενίσχυση µε το κίνητρο της επιχορήγησης.

Παραγωγές σε όλη την Ελλάδα

Σε αυτό το πλαίσιο, οι παραγωγές περιλαμβάνουν συνεργασίες από Αμερική, Καναδά, Αυστραλία, Κίνα, Κορέα και χώρες της Ευρώπης και των Βαλκανίων, ενώ τα γυρίσματα λαμβάνουν χώρα σε πάνω από 200 τοποθεσίες όλης της ελληνικής επικράτειας, όπως στην Αττική, την Πελοπόννησο, την Ήπειρο, τη Στερεά Ελλάδα και ακόμη στις τοποθεσίες: Νίσυρος, ∆ήλος, Κέρκυρα, Κρήτη, Καλάβρυτα, Μύκονος, Πάρος, Μήλος, Ηράκλειο, Χαλκιδική, Κως, Αντίπαρος, Αίγινα, Ισθμός, Μονεμβασιά, Ναύπλιο, Αλίαρτος, Θεσσαλονίκη, Ηλεία, Αρκαδία, Αράχωβα, Κύθηρα, Χανιά, Πάτρα, Γαλαξίδι, Θήβα, Λαµία, Ζαγοροχώρια, Μετέωρα, Πάρος, Μακεδονία, Θράκη, Κιλκίς, Βοιωτία, Σέρρες, Ύδρα, Σπέτσες, Μεσολόγγι, Σαντορίνη, Νάξος, Αμοργός, Καβάλα, Αργολίδα, Μεσσηνία, Λακωνία, Κορινθία, Αχαΐα, Θεσσαλία, Επτάνησα, Μαγνησία, Εύβοια, Λέσβος, Άγιον Όρος, Ρόδος, Λευκάδα και Μέγαρα.

Σχόλια

nd click 300x250 4
ΛΟΓΟΣ
newsletter banner anagnostis